Vores kundeservicecenter har åbent 24 timer i døgnet, og er altid parate til at tage i mod din bestilling. Det er muligt at bestille en vogn på flere forskellige måder hos hos. Online booking, via sms eller opkald til vores central.
Vores kundeservicecenter har åbent 24 timer i døgnet, og er altid parate til at tage i mod din bestilling. Det er muligt at bestille en vogn på flere forskellige måder hos hos. Online booking, via sms eller opkald til vores central.
Døgnservice på telefon 54 95 11 11
Spring telefon køen over, med dk-taxi’s bestillings app, som er din genvej til hurtig taxi bestilling i Danmark.
dk-taxi er opdelt i 2 bestillings niveauer, hvor den ene er en direkte on-line taxi bestilling og hvis ikke det lader sig gøre på din bestillings adresse, tilbydes du et hurtig telefonkald til nærmeste taxi leverandør.
Ved bestilling af taxa fra en mobiltelefon til din adresse, vil du modtage 2 SMS servicebeskeder, der orienterer om status på din bestilling.
Denne service er gratis…
Hvis du vil springe telefonkøen over, kan du nu selv bestille din taxa direkte ved at sende en sms til telefonnummer 23 42 72 11
gade og husnummer: (eksempelvis “Lindealle 6”)
eller skrive gadenavnet: (eksempelvis “Lindealle”)
Det er vigtigt, at du ikke skriver unødig tekst eller tegn i din sms. Sms’en bliver læst af en computer, der automatisk sender din bestilling videre.
Når du har sendt bestillingen, vil du modtage en sms, som bekræfter din bestilling. I den får du information om den gennemsnitlige ventetid i dit område, samt hvor mange bestillinger, der er før dig. Hvis du stadig ønsker at bestille en taxa, skal du bekræfte og godkende bestillingen med endnu en sms.
Mens du venter på taxaen, kan du finde information om din bestilling ved at sende en sms til telefonnummer 23 42 72 11
I den skal du taste
#ok (firkant+ok)
Mens du venter på taxaen, kan du finde information om din bestilling ved at sende en sms til telefonnummer 23 42 72 11
I den skal du taste
#info (firkant+info)
Du vil nu modtage en sms med information om hvor mange ture der venter i dit område, hvor du er i køen, samt den gennemsnitlige ventetid.
Hvis du synes ventetiden er for lang, kan du afbestille din taxabestilling ved at sende en sms til telefonnummer 23 42 72 11 skriv;
#slet (firkant+slet)
Med SMS Taxa, har du som kunde, fået total kontrol over din taxabestilling via din mobiltelefon.
OBS:
Hvis du er tvivl om stavemåden på en adresse kan du bruge en eller flere * (stjerne som fyldtegn). Hvis du skal bestille en taxa til
1. Linde*alle 6
2. Lin*eall* 6
vil begge skrivemåder godkendes som bestilling.
Denne service er gratis..
Det er ganske let at booke en taxa over internettet. Du skal blot følge disse enkle skridt!
o Afslutningsvist sendes en mail med brugernavn og adgangskode til din mailadresse
Denne service er gratis
Hvis de bruger taxa flere gange fra samme adresse, kan de ringe uden om vores telefonsluse og bestille en taxa via vores digitale autobooking telefon.
De behøver ikke andet end deres almindelige mobil/fastnet telefon.
Hvordan gør man ?
· De ringer fra deres fastnet- eller mobil telefon som ikke må have hemmeligt nrmmer( ellers trykkes *31* før autobooking numret indtastes.
· De vil høre en digital telefonstemme, der anmoder om deres personlige kodeefterfulgt af #
· Den digitale telefonstemme takker for bestillingen, betinget af at koden. Taxaen er nu bestildt til den tilmeldte faste autobooking adresse.
· Ringes der fra mobil telefon, vil de modtage sms svar service på deres autobooking bestilling.
Bestilling af taxa via autobooking kan ske på under ti sec. Tilmelding til autobooking:
Ring på telefon 87 11 30 36 på hverdage mellem kl. 08:30 – 15:00
Denne service er gratis
Der går i gennemsnit mindre end 10 min., fra en taxa bestilles, til den er fremme ved kunden. Er der meget travlt, kan der dog godt gå lidt længere. Bestillingskontoret forsøger altid at fortælle, hvornår taxaen kan forventes fremme, især ved spidsbelastningsperioder. Får du den besked, at du skal regne med en ventetid på op til 20 min., betyder det, at vognen forventes at komme hos dig inden for 20 min. Men hold øje, for den kan også komme straks – og HUSK: Vent ikke på, at den dytter ved ankomsten, for det må den ikke iflg. loven.
Bestil vognen i god tid og sig, at du skal nå et tog, en bus eller andet. Hvis du fortæller, hvornår der er afgang, kan vores medarbejdere være behjælpelige med at finde ud af, hvornår du skal hentes. Det er dog stadig dit ansvar at bestille taxaen i så god tid, at det er muligt at nå rettidigt frem.
Vi kan være op til 10 min. forsinket. Trafikken kan forsinke os, eller vi kan punktere. Men er der taget højde for det ved bestillingen, holder vi dig skadesløs ved at dække den transport, du kommer for sent til – evt. frem til næste station. Dette gælder dog ikke, hvis der er tale om force majeure som f.eks. snevejr, isslag, færdselsuheld eller lignende forhold, som vi ikke er herre over.
Det kræver naturligvis rengøring, hvis du er så uheldig at komme til at kaste op i bilen, og rengøringstiden skal du betale. Prisen afhænger derfor af, hvor lang tid der går med rengøring og aftørring, og hvornår bilen igen kan indgå i driften.
Ja, også din hund er velkommen i Taxa Lolland – blot ikke i alle vogne. Så husk at give oplysning om hunden når du bestiller vognen. Så sender vi én, der gerne kører med hund. Førerhunde medtages dog i alle taxaer.